
Nascut a Sabadell al 1971, em vaig llicenciar en Belles Arts per la Universitat de Barcelona l’any 1994, en paral.lel vaig cursar estudis de realitzador audiovisual a l’escola CECC (Centre d’Estudis Cinematogràfics de Catalunya). Com a dibuixant he publicat la sèrie de comics Mondo Lirondo (entre 1993 i 1997) premiada al Saló del Cómic de Barcelona el 1994 com a Millor Fanzine juntament amb el col.lectiu ‘La Penya’. Entre 1998 i 2006 vaig publicar historietes per a la revista infantil Tretzevents i la revista de còmics per a adults Penthouse Comix on vaig crear varies sèries, que van ser traduïdes i publicades a altres idiomes.
El 2023 he publicat amb l’editorial francesa Chaumington dos llibres d’il.lustracions, recopilant aquarel·les homoeròtiques que des de 2020 he anat publicant en diferents xarxes socials com X o Instagram.
Al 2024 el departament de cultura de la Generalitat de Catalunya ha adquirit un dels meus sketchbooks per al seu arxiu de museus.